nathaliebby - Foto Vardag & Mycket mer

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Frågestund

Av Nathalie Åsberg - 26 juni 2012 11:39

Jag tänkte ha en frågestund nu så fråga bara på! Jag svarar ärligt på allt! Tipsa gärna om frågestunden till alla ni känner! Frågestunden avslutas på söndag (1 Juli) Jag kommer att svara på frågorna i ett videoinlägg!

Ni frågar, jag svarar :)

    

 
 
Frida

Frida

26 juni 2012 17:40

Eftersom jag är så snäll ställer jag några frågor!

Vad ska du göra i sommar?
Kan du göra en tjuvtitt på din header som du håller på med?
Om du tog några bilder från när du och Emma som i tält, kan du lägga upp de?
Ska vi börja kommentera varandras bloggar?
Vilka sidor tycker du mest om? ( bloggar, redigering osv. )
Favorit program?
Hur många har du varit tsm med?
Kan inte du länka varje blogg som ställer en fråga? :)
Kanske lite personligt men... Hur dog din pappa?
Vad vill du bli när du blir stor?
Har du någon drömm?
Vart vill du helst resa?
Chips eller pop corn?
Läsk eller saft?
Aldrig mer få prata eller alltid säga något riktigt elakt åt folk som säger något till dig??
Kan inte jag få gästblogga hos dig och du hos mig?
Ska vi göra bloglovin byte?
Vad skulle du göra om du van en miljon i tio år?
Ditt högsta besökarstatistik?
Att vara med i Idol och skämma ut dig i semifinal eller vara med i Big Brother?

Oj, när man väl börjar ställa frågor kommer man på så mycket!
Så jag tror du fick tjugo frågor från mig att svara på! :)

Kram <3

http://mittlivsomfrida.bloggplatsen.se

 
Minna Hagelin

Minna Hagelin

26 juni 2012 19:26

Hur länge har du bloggat?
Vilka bloggar läser du? :)

http://minnahagelin.blogg.se

 
Ingen bild

Ida J

26 juni 2012 20:11

hur många läsare brukar du ha per dag? :)
hur länge har du bloggat?
lägg upp mer bilder på dig! :)

 
Emma

Emma

26 juni 2012 22:40

Favoritfilmer? :)
När åker du till Orsa? :) (kommer sakna dig)
Favoritbok? :)
Hur många gånger har du badat i sjön iår? :)

PS: Älskar din nya header, dig & din blogg!
Puss & kram ♥

http://tiniemma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Evelina

1 juli 2012 19:42

Vad har du för mobil?
Har du sett Big Brother?
Vet du vem som vann Big Brother?
Kan du göra ett videoinlägg när du visar dina favorit kläder o saker?
Gillar du ditt hår? (haha, konstig fråga)
Vad har du för systemkamera?
Kan du visa dina katter? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Åsberg - 28 juli 2012 00:35

Hej, jag skulle bara säga att jag byter blogg. Från den här till: naaathaliie.blogg.se.   Jag byter för att: • Bloggplatsen är full av reklam. • Man kan designa blogg.se mer än bloggplatsen.se. • Jag tycker att det är roligar...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 23:21

Hallojj, idag var vi och badade och då träffade vi hunden Rufus. Dom som har honom bor granne med oss så vi känner ju dom och så. Dom var hos oss idag också för Eva gick ner till dom först och sen kom dom till oss, roligt! :) Aja, jag säger godnatt f...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 21:41

  Igår köpte jag en Ben & Jerry's. Jag åt inte upp allt igår för jag skulle spara lite tills idag, och den passade perfekt idag när det har varit så varmt! ❤  ...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 21:09

       Ikväll kom mormor & Lena. Dom åt mat hos oss och sen åt vi jordgubbar, mums! ❤ Aja, imorn ska vi åka till farmor och farfars sommarstuga och fira Erik. Vi ska åka ut med båten och fiska, sen ska vi kanske bada också. Jag komme...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 18:04


Hej hej, nu sitter jag i bilen på väg till stranden. Det har varit ett riktigt skönt sommarväder dom här två senaste dagarna, så man får passa på att bada nu när det är varmt ute. ❤Visar en bild på stranden som vi ska till. ...

Presentation


Chaoo! Jag heter Nathalie och är 12 år. I min blogg kommer du få se massor av bilder, videoinlägg och MYCKET mer!
Du har även en chans att bli veckans blogg!
Pusshej ❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Omröstning

Vad vill du ha mer av på min blogg? :)
 Bilder
 Videoinlägg
 Mode
 Tips
 Frågestund
 Mer bloggning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards