nathaliebby - Foto Vardag & Mycket mer

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

På väg hem

Av Nathalie Åsberg - 22 juli 2012 16:43

Just nu sitter jag i bilen påväg hem från Karlstad. Jag, mamma och Eva har shoppat typ hela dagen, kuuul! :D Jag kommer att visa vad jag har köpt lite senare idag. Jag är verkligen jättenöjd med allt!

 
 
Anna

Anna

26 juli 2012 17:21

Vilken otroligt snygg blogg du har! :) ♥

Om du nån gång tröttnar på din bloggdesign kan du alltid gå in på http://annafotarfoton.blogg.se/2012/june/bestall-en-header.html och få en ny, helt gratis!

Ha det bra! ♥

http://annafotarfoton.blogg.se

Nathalie Åsberg

26 juli 2012 18:59

Åh tack var gullig du är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Åsberg - 28 juli 2012 00:35

Hej, jag skulle bara säga att jag byter blogg. Från den här till: naaathaliie.blogg.se.   Jag byter för att: • Bloggplatsen är full av reklam. • Man kan designa blogg.se mer än bloggplatsen.se. • Jag tycker att det är roligar...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 23:21

Hallojj, idag var vi och badade och då träffade vi hunden Rufus. Dom som har honom bor granne med oss så vi känner ju dom och så. Dom var hos oss idag också för Eva gick ner till dom först och sen kom dom till oss, roligt! :) Aja, jag säger godnatt f...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 21:41

  Igår köpte jag en Ben & Jerry's. Jag åt inte upp allt igår för jag skulle spara lite tills idag, och den passade perfekt idag när det har varit så varmt! ❤  ...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 21:09

       Ikväll kom mormor & Lena. Dom åt mat hos oss och sen åt vi jordgubbar, mums! ❤ Aja, imorn ska vi åka till farmor och farfars sommarstuga och fira Erik. Vi ska åka ut med båten och fiska, sen ska vi kanske bada också. Jag komme...

Av Nathalie Åsberg - 26 juli 2012 18:04


Hej hej, nu sitter jag i bilen på väg till stranden. Det har varit ett riktigt skönt sommarväder dom här två senaste dagarna, så man får passa på att bada nu när det är varmt ute. ❤Visar en bild på stranden som vi ska till. ...

Presentation


Chaoo! Jag heter Nathalie och är 12 år. I min blogg kommer du få se massor av bilder, videoinlägg och MYCKET mer!
Du har även en chans att bli veckans blogg!
Pusshej ❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Omröstning

Vad vill du ha mer av på min blogg? :)
 Bilder
 Videoinlägg
 Mode
 Tips
 Frågestund
 Mer bloggning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards