nathaliebby - Foto Vardag & Mycket mer

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie Åsberg - 29 juni 2012 11:13

Just nu sitter jag och väntar på att mina tremänningar ska komma! Dom ska sova här också, så det kanske inte blir så mycket bloggning då, men jag kommer ändå att blogga! :)

 Hare bra! Pusshej //Nathalie ^^

 

Jag bloggar inte från min dator nu så det fick bli en random bild!

  

 

Jag vill ha mer frågor till frågestunden så fråga på, den slutar ju på söndag (1 juli)

Av Nathalie Åsberg - 28 juni 2012 09:21

Kommentera det här inlägget om du vill bli veckans blogg! ^^

Jag drar en vinnare på söndag!

Lycka till!


 

Av Nathalie Åsberg - 27 juni 2012 20:11

Hej hej! :) Jag ska börja med två nya kategorier och det är:


  

Varje vecka kommer jag göra något som heter INSPIRATION. Då kommer jag välja ut ett tema som jag sedan kommer att lägga upp bilder till. T.ex "summer", då kommer jag att göra ett litet collage med bilder som har med sommar att göra!



   

Veckans blogg tror jag att ni vet vad det går ut på, men om ni inte vet det så förklarar jag nu:

Varje vecka kommer jag att lägga upp den här bilder på bloggen   Och sen kommer jag skriva när jag kommer att lotta ut en vinnare för om man vill ha chansen att få vara "veckans blogg" så ska man anmäla sig i dä inlägget! A, ni kommer att fatta för det är väldigt enkelt! :)


Det var dom nya kategorierna! Gillar ni dom? :) Pusshej //Nathalie!



Av Nathalie Åsberg - 27 juni 2012 18:02

Hej på er. Jag har en jätteviktig sak att säga! 

Frågestunden avslutas på söndag (1 Juli) och då kommer jag att svara på frågorna i ett videoinlägg :)

Men någon vecka efter jag har svarat på frågorna tror jag att ni som läser bloggen kommer att ha sett svaren, så då kommer jag att ändra allt! Allt på bloggen kommer jag att ändra.



Jag har ju ändrat header och bakgrund så det kommer jag inte att ändra! Men allt annat kommer jag ändra. Jag ska också ta bort alla gammla inlägg och fylla på med massa nya! Videobloggarna kommer jag också att ta bort men jag kommer ändå fortsätta med det. 


Så ungefär om 2 veckor så kommer allt att vara nytt på bloggen! :) Det ser jag fram emot! Jag tycker värkligen att det ska bli grymt kul att göra om allt så att det blir nytt och fräscht! :D


Vad tycker ni? :) Pussheeejj //Nathalie :D

 

 



Av Nathalie Åsberg - 26 juni 2012 15:26

Just nu sitter jag på altanen och det ösregnar och åskar. :( Inte så kul direkt, men ändå lite mysigt!

Jag har sett några blixtar också, så jag ska nog ta och stänga av datorn nu.. Får sätta mig med mobilen istället!

Jag håller på med min header också så jag måsta avsluta det som jag håller på med! ;(  


    


Regnar, åskar eller blixtrar det hos er? Pusshej, världens bästa bloggläsare!  //Nathalie.

 

PS: Jag har haft 26 läsare idag men jag har inte fått en enda liten fråga på frågestunden!? :'(



Av Nathalie Åsberg - 26 juni 2012 11:39

Jag tänkte ha en frågestund nu så fråga bara på! Jag svarar ärligt på allt! Tipsa gärna om frågestunden till alla ni känner! Frågestunden avslutas på söndag (1 Juli) Jag kommer att svara på frågorna i ett videoinlägg!

Ni frågar, jag svarar :)

    

Av Nathalie Åsberg - 25 juni 2012 21:00

Här kommer det lite bilder på mitt sminkbord. :)



Vad tycker ni? :) Pussheeeej //Nathalie :)


Presentation


Chaoo! Jag heter Nathalie och är 12 år. I min blogg kommer du få se massor av bilder, videoinlägg och MYCKET mer!
Du har även en chans att bli veckans blogg!
Pusshej ❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Omröstning

Vad vill du ha mer av på min blogg? :)
 Bilder
 Videoinlägg
 Mode
 Tips
 Frågestund
 Mer bloggning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards